PaluchTomcia PaluchTomcia
5265
BLOG

Jak łże Pawłowicz i PiS w sprawie "bydła" Bartoszewskiego

PaluchTomcia PaluchTomcia Polityka Obserwuj notkę 116

" Pan Bartoszewski parę lat temu nazwał nas, Polaków, bydłem. Więc zareagowałam. I jako obrażona i dotychczas nie przeproszona, w imieniu tego bydła, określiłam go pastuchem - tłumaczyła reporterowi Superstacji posłanka PiS Krystyna Pawłowicz."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Krystyna-Pawlowicz-Bartoszewski-wyzwal-Polske-Mowil-ze-jest-brzydka-i-glupia,wid,16592854,wiadomosc.html?ticaid=112b2f

a za nią inni posłowie PiS

"Również poseł Andrzej Duda przyjął słowa Pawłowicz jako zasłużony odwet. - Ten pan nazwał mnie, moją rodzinę i ludzi, którzy na niego głosowali bydłem. Nie mam ochoty komentować słów tego pana - uciął Andrzej Duda, szef sztabu wyborczego, kiedy pytałem go, czy taka wypowiedź nie szkodzi wynikowi wyborczemu PiS."

no i wyznawcy Polskezbawa

http://seaman.salon24.pl/583185,premierze-tusk-oczekujemy-przeprosin-za-ryszarda-cybe#comment_9010175

A co powiedział naprawdę Bartoszewski:

"Są jednak granice milczenia. Są sytuacje, w których milczeć po prostu nie wolno. W kraju za rządów braci Kaczyńskich działo się coraz gorzej. Koszmarna koalicja Prawa i Sprawiedliwości z Samoobroną i Ligą Polskich Rodzin przynosiła skandal za skandalem. Polityczne wiarołomstwo stało się normą. Kolejne obietnice wyborcze Jarosława Kaczyńskiego rozwiewały się w pył. Stało się dla mnie jasne, że jego wizja budowy lepszej Polski, której zaufały miliony Polaków, okazała się jednym wielkim oszustwem. Dlatego też postanowiłem nazwać rzeczy po imieniu i - jak ujął to jeden z przedwojennych satyryków - "przestać uważać bydło za niebydło"."

http://wladyslawbartoszewski.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?310704

PiS to nie partia. PiS to stan umysłu.

Jeśli nie jesteś stanie zrozumieć normalnego wpisu, nie potrafisz odnieść się do tematu ……. proszę nie komentuj tutaj

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka