Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
PaluchTomcia PaluchTomcia
723
BLOG

Czy można już Janusza Wojciechowskiego nazywać komunistą?

PaluchTomcia PaluchTomcia Polityka Obserwuj notkę 31

W prawicowej prasie możemy przeczytać, np:

"Ewa Kopacz była członkiem Zjednoczonego Stronnictwa Ludowego – komunistycznej partii powstałej w 1949 roku. O sprawie poinformował rzecznik PSL Krzysztof Kosiński."

http://www.fronda.pl/a/ewa-kopacz-nalezala-do-partii-zaleznej-od-pzpr,41770.html

a na forach tamże wyzywana jest od komunistek....

Janusz Wojciechowski też był w ZSL a dodatkowo był komunistycznym prokuratorem i sędzią , zaufanym komunistycznej bezpieki http://paluchtomcia.salon24.pl/533893,janusz-wojciechowski-w-prl-zaufany-komunistycznej-bezpieki tyle że jak sam twierdzi komunistą nie był i bardzo się złości gdy go tak się nazywa

Wyszperałam w google taki smaczek:

"PiS-iaki a Wojciechowski może straszyć art. 212KK?

 

W dwóch tekstach przypomniałem niechlubną przeszłość europosła PiSu Janusza Wojciechowskiego w ZSL-u, błyskawiczną karierę w reżimowej prokuraturze i reżimowym sądownictwie.

 
Prawda tak zabolała europoseła Janusza Wojciechowskiego że groził mi właśnie mnie art. 212KK
 
„Zamierzam Panu wytoczyć proces karny o zniesławienie.
Nazwał mnie pan komunistą, co mnie znieważa, bo komunizmu nie popierałem ani czynem, ani słowem, ani gestem. Dość tego!
Komuniści zabili mojego dziadka, komuniści zabili mojego wujka, komuniści wykończyli moją babkę, komuniści wywieźli na Sybir moją matkąś, odebrali jej zdrowie i spowodowali jej przedwczesny zgon, komuni ści zabrali mojej matce nie tylko dom, ziemię, ale nawet wszystkie pamiątki (nie mam po dziadku nawet jednego zdjęcia).
Mój dziadek zabity przez komunistów nawet grobu nie ma, nikt nie wiem gdzie są jego kości, a pan od komunistów mnie wyzywa?
Jesdzcze sto lat temu wyzwałbym Pana na pojedynek, dziś żądam nazwiska, adresu i satysfakcji w sądzie.JANUSZ WOJCIECHOWSKI

Komicznie wyglądają wyznawczy PiS i posłowie PiS, którzy „bronią” obywateli przed odpowiedzialnością karną za słowa podczas gdy Sami kodeksem karnym za słowa straszą

 

Uprasza się osoby bezmózgie,  osoby które uważają że przynależność do ZSL, SD, PZPR nie była niczym zdrożnym jaki i anonimowych asystentów posłów PiS aby nie komentowali tutaj "
 
 
To był Janusz Wojciechowski komunistą, tak jak Ewa Kopacz a może skoro służy teraz PolskeZbawowi to uzyskał odkupienie i wybaczenie?
 
Jeśli nie jesteś stanie zrozumieć normalnego wpisu, nie potrafisz odnieść się do tematu ……. proszę nie komentuj tutaj
 

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka